- El Museu
- La Visita
- La col·lecció
- Exposicions
- Activitats
- Educació
- Recerca
- Premsa
- Pablo Picasso
- Participa!
En el marc d’un programa de visites per a gent gran, creat per un grup de museus de Barcelona, el Museu Picasso organitza una visita a l’exposició temporal «Daniel-Henry Kahnweiler: marxant i editor», seguida d’una tertúlia al voltant d’un cafè.
De l’1 de febrer al 15 de març de 2023, un grup de museus de la ciutat presenta «Amb sucre o sense», un programa de set converses adreçades als més grans, que tenen lloc els dimecres a la tarda. La proposta inclou una visita diferent a cada institució i, a continuació, un espai de cafè per continuar l’intercanvi d’informacions encetat a les sales del Museu. Per participar-hi, no calen coneixements previs del tema proposat en cada sessió, només ganes de compartir els coneixements que venen de la pròpia experiència.
______________
L'1 de març el Museu Picasso organitza la visita a l’exposició temporal «Daniel-Henry Kahnweiler: marxant i editor».
Picasso és conegut per la seva època cubista, a través d’una conversa-passeig a l’exposició temporal, descobrirem com ell i altres artistes contemporanis, com ara Georges Braque i Juan Gris, van compartir aquesta manera d’expressar-se en una Europa amb molts canvis.
https://linktr.ee/ambsucreosense
Públic:
Programa adreçat als més grans
Dies:
1 de març 2023
Hora:
De 17 a 18.30 h
Lloc:
Punt de trobada: Museu Picasso de Barcelona. Accés per la plaça Sabartés, 1
Preu:
4,5 €
Inscripció prèvia: