Publicat el 26/03/2010 a les 14:37 h.
En el Programa d'Actuació Municipal 2004-2007, l'Ajuntament de Barcelona es va comprometre, com a mesura d'actuació, enfortir els processos de qualitat de tots els serveis socials amb l'assoliment de la certificació ISO.
En resposta a aquest compromís i amb la voluntat d'obtenir millors resultats gràcies a l'aplicació d'una nova cultura de la relació més proactiva i de qualitat, s'organitza la jornada Barcelona, serveis socials i qualitat. Una jornada que s'adreça als i les professionals, institucions i entitats de l'àmbit dels serveis socials. Barcelona, serveis socials i qualitat vol ser un espai de reflexió de com es poden gestionar els serveis per assegurar, a través de l'adopció d'uns estàndards i uns protocols d'actuació, un sistema de gestió de qualitat orientat a la satisfacció del ciutadà i a la millora contínua dels serveis. Com a exemple de bones pràctiques es donarà a conèixer el procés pel qual el servei d'Emergències Socials ha obtingut el Certificat de Qualitat ISO 9001:2008.
Aquest servei és el primer servei social de la xarxa municipal de Barcelona que assoleix aquesta certificació ISO. Han estat prop de quatre anys de feina, amb implicació de tot el personal, per assolir un servei més eficient que situa els ciutadans i les ciutadanes al centre de l'actuació.
Totes les icones representen serveis de webs externs al web bcn, que faciliten la gestió personal o comunitària de la informació. Aquests serveis permeten als usuaris, per exemple, classificar, compartir, valorar, comentar o conservar els continguts que troben a internet.
Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de creative commons si no s'hi indica el contrari