MediAmbient




Campanya de comunicació: "Tan net és qui neteja com qui no embruta"

Des de l'Ajuntament de Barcelona s'ha engegat una campanya de comunicació sota el lema:
"Tan net és qui neteja com qui no embruta", per conscienciar al ciutadà sobre la importància que tots col·laborem a netejar i a mantenir neta la ciutat. I és que, tot i que la neteja de l'espai públic i la recollida de la brossa és una responsabilitat municipal, els ciutadans hi tenim molt a aportar.


Per tal de millorar el servei de neteja s'han dut a terme una sèrie de modificacions dels serveis:

  • Increment de la neteja amb aigua en les zones de gran afluència ciutadana, així com les freqüències de pas dels equips de repàs dels voltants dels contenidors i estris abandonats a la via pública.
  • Implementació de papereres dobles en zones emblemàtiques i de molta afluència.
  • Passar la recollida de cartró comercial d'horari diürn a nocturn.
  • Redefinir els processos de treball per a les zones amb major afectació per la caiguda de la fulla.

I també s'ha realitzat una campanya de comunicació per tal de cercar la complicitat ciutadana:

  • Utilització correcta dels contenidors no deixant bosses ni trastos fora.
  • Utilització correcta del dia de recollida de mobles i trastos, el dia fix de la setmana en funció del carrer.
  • Utilització dels serveis complementaris com els punts verds, neteja de graffitis, etc.
  • I fer un bon ús dels elements que es posen a disposició perquè la ciutat no s'embruti (papereres, cendrers per les burilles, pipicans)

Perquè la neteja i mantenir neta la ciutat, es cosa de tots.

Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de creative commons si no s'hi indica el contrari